איך מתקשרים ממספר חסוי באייפון

איך מתקשרים ממספר חסוי באייפון

אנו חיים בעולם טכנולוגי. הטכנולוגיה משפיע כיום על רוב הדברים שקיימים לנו. כל מוצר שקיים כיום, מושפע טכנולוגית בצורה זו או אחרת. כחלק מהטכנולוגיה של היום, אנו יכולים לשוחח עם אנשים, לדעת האם ראו את ההודעות שלנו וגם לדעת לזהות מי מתקשר אלינו. כל אלו נפלאות הטכנולוגיה, אך מה קורה כאשר בא לנו לשמור על פרטיות ומסיבה זו או אחרת אנו מעוניינים להתקשר לאדם אחר באופן חסוי? יש מספר אפשרויות כיום להתקשרות באופן חסוי אשר עליהן נדבר במאמר זה.

שירות כוכבית 43

כוכבית 43 היא חלק משירות חסימת שיחה של בזק. כחלק מן השירות, ניתן להגיש את הכוכבית ואז את המספר שאליו מתקשרים. כאשר תעשו זאת, המספר שאליו תתקשרו לא יראה את המספר המזוהה שלכם. השירות של כוכבית 43 כרוך בתשלום. בתום השיחה, יסתיים השירות ולא יפעל על השיחה הבאה, אלא אם תפעילו אותו.

התקשרות ממספר חסוי דרך האייפון

כיום הטכנולוגיה של חסימת שיחה התפתחה גם לטלפונים הסלולריים שלנו. וכבר לא חייב להשתמש בחסימת שיחה בתשלום. כל שתצטרכו זה להגדיר בהגדרות האייפון שלכם לחסום את השיחה. אז איך עושים זאת? בשלב הראשון, עליכם להיכנס להגדרות המכשיר ולסמן הגדרות טלפון. בשלב השני כנסו לרובריקה אשר אומרת "הראו את המספר שלי". ברובריקה זו סמנו off. כך למעשה הפכתם את המספר של לחסוי. השירות הוא ללא תשלום ותמיד תוכלו להגדיר את המספר של כחסוי או כגלוי בקלות.

מתי אנו זקוקים לשירות של חסימת שיחה?

השימוש במספר חסוי לרוב יהיה כאשר אנו לא רוצים שידעו את זהותנו. אך מתי נרצה להסתיר את הזהות שלנו? לרוב זה יהיה כאשר נתקשר לחברות לקבלת שירות או בירור על שירות מסוים ועלותו ואין אנו מעוניינים שישמרו את המספר שלנו ויחזרו אליו מתי שהוא. כמו כן, אנשים אשר חשים בעידן של היום חשופים מאוד ישמחו מידי פעם להשתמש בהגדרה זו. השירות הפך עם השנים לשירות הכרחי עבור הרבה אנשים ולכן החלו להכניס אותו לתוך הגדרות האייפון וסוגים נוספים של טלפונים ניידים.

חסימת שיחות באייפון

אפשרות נוספת ולא רעה בכלל היא כאשר אנו מעוניינים במצב הפוך, בו מתקשרים אלינו ואנו רוצים שמספרים מסוימים יהיו חסומים. מצב זה טוב עבור אנשים שחוו מקרים של הטרדות טלפוניות או חברות ספציפיות שמתקשרות ללא הפסקה כדי להציע שירותים כאלו ואחרים. האיייפון מאפשר גם את השירות הזה כהגדרה אשר ניתן לבצע אותה בקלות מתוך הטלפון.

לסיכום, שירות שיחה חסויה הוא שירות שבהחלט ניתן לשימוש כיום בקלות וללא תשלום וכל זה באמצעות הגדרה פשוטה באייפון שלכם. כיום אין באמת צורך לשלם על שירות מסוג זה, תוכלו פשוט להגדיר אותו מתי שאתם רק רוצים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *