איך גם אתם תוכלו לבצע חימום מהיר לדוד שלכם בבית?

איך גם אתם תוכלו לבצע חימום מהיר לדוד שלכם בבית?

כולכם ודאי מכירים את המצב שאתם מגיעים הביתה אחרי יום עבודה או אפילו יום של בילוי והדבר שאתם הכי רוצים זה מקלחת חמה, מבלי לחכות שהדוד יתחמם.

אם מדובר בימי הקיץ, ברוב המקרים, באמת לא תצטרכו לחכות, אך אם מדובר בימי החורף, תצטרכו להפעיל את הדוד החשמלי ולחמם את המים במשך חצי שעה לפחות.

בכתבה הבאה אנו נדבר על דרכים לחימום מהיר לדוד החשמל בבית.

 

חימום מהיר לדוד בבית בעזרת תכנון יעיל של שעון שבת

אחד הדברים שמונעים מכם כניסה למקלחת עם מים חמים באופן ספונטני כאשר אתם מגיעים הביתה, זו העובדה שכדי שיהיו לכם מים חמים בדוד, בעיקר בחודשי החורף, אתם צריכים לבצע הדלקה של הדוד והמתנה עד שיתחמם. האם מצב זה הוא גזרה משמיים המכריחה אתכם לחכות? אז כיום בשנת 2021 כנראה שלא.

אחת ההמצאות המובילות בתחום הדודים ומשמשת אנשים רבים גם בתחומים אחרים העובדים על חשמל הוא שעון השבת. שעון השבת מאפשר חימום של המים בשעות שאתם מכוונים מראש. כך לדוגמא, אדם שמסיים את עבודתו בשעה שש ויודע כי יגיע הביתה בשעה שבע, יוכל לכוון בבוקר את הדלקת הדוד באופן אוטומטי על ידי שעון השבת לשעה שש בערב.

כאשר יגיע הביתה בשבע כבר יהיו לו מים חמים ויוכל להתקלח באופן מיידי. 

 

תקינות הדוד חשובה מאוד כדי שהוא יחמם באופן יעיל ומהיר

דבר נוסף שמונע חימום מהיר לדוד החשמל ודוד השמש הוא חוסר תקינות של הדוד המאופיינת בחסימה של חלקי הדוד באבנית. אבנית נוצרת מהמים שעוברים במערכת הדוד והיא מכסה חלקים חשובים של הדוד.

כאשר האבנית חוסמת את גוף החימום או הקולטנים של הדוד, החימום נעשה איטי יותר ואתם צריכים לחכות יותר זמן למים חמים. הפתרון הנכון למצב זה הוא לדאוג לניקוי חלקי הדוד מאבנית באופן קבוע אחת לשנה.

דבר זה נכון לדודי חשמל ושמש בבתים פרטיים. בבתים משותפים מערכת הדודים קצת שונה וחימום איטי של המים מתרחש במצבים אחרים לגמרי. על פתרונות עבור חימום מהיר לדוד בבניינים משותפים תוכלו לקרוא בכתובת הבאה: https://pakahom.com

 

האם חימום מהיר לדוד בדרכים אחרות יעיל יותר?

במשך השנים חברות רבות ניסו למצוא פתרונות יעילים לחימום מהיר של הדודים בבתים. אחד מהפתרונות מציע חימום מים באמצעות גז. בפתרון זה צינורות הגז מחוברים ישירות לצינורות המים ומחממים אותם באופן מהיר.

זו בהחלט דרך מהירה לחימום המים בבית ויש לה את היתרונות שלה, אך כמובן שכמו בכל מערכת קיימים גם חסרונות כמו הסיכון שקיים בשימוש בגז.

כמו כן, קיימת הסברה כי חימום מים באמצעות גז זו שיטה זולה ביחס לחימום מים באמצעות חשמל, אך חשוב לדעת כי אין כיום פיקוח על מחירי הגז והם יכולים לעלות בכל עת.

 

לסיכום, חימום מהיר לדוד הוא אפשרות שקיימת בעזרת עזרים טכנולוגיים חדישים. כל מה שצריך זה להכיר אותם ולהתקין והנה לכם דרכים פשוטות ויעילות לחימום מהיר של המים בדוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *