איך לישון עם צוואר תפוס

איך לישון עם צוואר תפוס

צוואר תפוס זה אחד הדברים שאף אחד לא מעוניין בו. זה קורה בין רגע, לרוב לאחר לילה שישנו בתנוחה לא טובה, הלכנו לישון עם שיער רטוב או שמא האזור התקרר כתוצאה מרוח ישירה עליו. יש הרבה גורמים שבגללם נתפס לנו הצוואר ועכשיו נשאלות השאלות: איך מתפקדים במהלך היום?, איך ישנים עם צוואר תפוס? ובכלל, איך ניתן לפתור את הבעיה? על שאלות אלו אנו נענה במאמר זה.

איך מתפקדים במהלך היום עם צוואר תפוס?

אז יצא שקמתם בבוקר ואין לכם יכולת לסובב את הראש, הכאב הוא בלתי נסבל ואתם לא מסוגלים להניע את הראש לשום כיוון. כך אתם צריכים לעבוד, לנהוג ולתפקד וכל תזוזה מכאיבה מאוד. אז מה עושים? אחד הדברים שנחשבים לעזרה ראשונה בענייני צוואר תפוס הוא מריחת משחת וולטרן או משחה סינית אשר פועלות על שחרור האזור. נהוג לשים משחות אלו, להחדיר אותן לעור באמצעות מסאג' עדין ואז לכסות באמצעות צעיף. אפשרות נוספת היא לקנות צווארון לצוואר אשר מקבע אותו. הקיבוע מונע את התזוזה הכואבת וגם מחמם את האזור. האפשרות השלישית היא לתאם עיסוי מקצועי לשחרור השרירים. כל האפשרויות טובות ומומלצות וכדאי לכם להתאים אותם לפי גובה הכאב. אם הצוואר שלכם תפוס מאוד חזק, אנו ממליצים לא לחכות ולגשת לעיסוי אצל מעסה מקצועית.

איך ישנים עם צוואר תפוס?

הגיע הערב והצוואר שלכם עדיין תפוס, זה בדיוק הזמן שאתם גם מתארגנים לשינה, אבל חוששים מהשלב שתצטרכו להניח את הראש על הכרית ויכאב לכם מאוד. אנו ממליצים לעשות פעולות קודמות לפני הכניסה למיטה. בתור התחלה, עשו מקלחת עם מים חמים על האזור. המים החמים יעזרו מעט להניע את המקום מהנוקשות שלו. לאחר מכן, מירחו את אחת מהמשחות לטיפול בצוואר תפוס ועשו למקום עיסוי עדין. אחרי פעולות אלו, תהיו מוכנים להיכנס למיטה. לרוב, תוכלו להניח את ראשכם על הכרית מבלי להרגיש את הכאב, אלא להיפך, תרגישו סוג של הקלה. אם הרגשתם הקלה מיידית, ישארו בתנוחה זו, אם לא, נסו לשנות כיוון או לשים כרית גבוהה תומכת.

איך נמנעים מלהגיע למצבים של צוואר תפוס?

הדרכים הנכונות להימנע ממצב זה היא תחילה לדאוג לישון עם שיער יבש ולא רטוב. השיער הרטוב מקרר את שרירי הצוואר וגורם להם להיתפס. אותו דבר קורה עם רוח ישירה על האזור. זה יכול להיות מאוורר או מזגן על אזור הצוואר. מעבר לדברים אלו, מומלץ לדאוג לשינה איכותית בעזרת כרית אורטופדית אשר אתם מרגישים בה בנוח. כרית כזו תעזור לכם להימנע מתנוחות לא טובות אשר עלולות לגרום לצוואר להיתפס.

לסיכום, צוואר תפוס זה אחד הדברים הלא נעימים שיש, אך כיום יש בהחלט אפשרויות רבות לפיתרון הבעיה, כך שתוכלו גם לישון בנחת.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *